Communicatie

e-Mail: klant@forstrom.nl
Via e-mail kunt u Forstrom altijd bereiken en zullen wij ons tot u richten met belangrijke informatie zoals uw maandelijkse rekening, speciale aanbiedingen, en wijziging van tarieven of leveringsvoorwaarden. U kunt ons ook mailen via het contactformulier op onze website.

Website: www.forstrom.nl/contact
Op de website vindt u alle actuele informatie. Als u inlogt op uw MijnForstrom pagina’s vindt u actuele informatie over uw verbruik, uw contract, uw persoonlijke gegevens, en uw rekeningen en betaalstatus. Ook vindt u op de website de antwoorden op veel gestelde vragen. Via het contactformulier kunt u uw vraag direct stellen.

Storingen: 0800-9009
Voor technische storingen in de levering van stroom of gas, of als u een gaslucht ruikt, kunt u het beste direct het landelijke storingsnummer bellen; het nummer is 0800-9009 (gratis); dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Via dit nummer bereikt uw klacht direct de in uw gebied verantwoordelijke netbeheerder die de storing kan oplossen.

Klantenservice: 023-5766751
Onze klantenservice is tijdens kantooruren (op werkdagen maandag-vrijdag van 9:00-18:00) telefonisch te bereiken via het volgende telefoonnummer: 023-5766751 (lokaal tarief).

Post: Postbus 2356 - 2002CJ Haarlem
Brieven kunt u richten aan Forstrom NV – Klantenservice – Postbus 2356 – 2002CJ Haarlem. Als wij u niet op een andere manier kunnen bereiken zullen wij onze informatie per post naar uw adres sturen.

Sociale media: Facebook en Twitter
Forstrom is aanwezig op Facebook en Twitter. Forstrom streeft naar optimale transparantie en nodigt klanten en belangstellenden dan ook van harte uit hun opmerkingen en vragen via deze media met ons te delen. Houd u er alleen wel rekening mee dat u bij gebruik van sociale media zelf verantwoordelijk bent voor de mate van privacy van deze informatie-uitwisseling.

 

Offerte aanvragen2

Forstrom levert stroom en gas aan kleinverbruikers met een slimme meter. Forstrom is verkooppartner van Qwint B.V. te Hengelo

© 2017 Forstrom