Vragen en klachten

Het blijft mensenwerk
Forstrom streeft ernaar u zo goed en zo persoonlijk mogelijk van dienst te zijn. Wij vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent over onze service. Forstrom doet er alles aan om de service continu te blijven verbeteren. Maar onze klantenservice blijft mensenwerk en natuurlijk kan er ook bij ons wel eens iets misgaan. Heeft u een klacht, dan zullen wij samen met u proberen snel tot een goede oplossing te komen.

Hoe kunt u vragen stellen en problemen melden?
Uw vragen, problemen of klachten kunt u op verschillende manieren aan ons kenbaar maken:

Voor technische storingen in de levering van stroom of gas, of als u een gaslucht ruikt, kunt u het beste direct het landelijke storingsnummer bellen; het nummer is 0800-9009 (gratis); dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Via dit nummer bereikt uw klacht direct de in uw gebied verantwoordelijke netbeheerder die de storing kan oplossen.

Onze klantenservice is tijdens kantooruren (op werkdagen maandag-vrijdag van 9:00-18:00) telefonisch te bereiken via het volgende telefoonnummer: 023-5766751 (lokaal tarief).

Op onze website vindt u uitleg over uiteenlopende onderwerpen. Ook zijn hier antwoorden te vinden op veel gestelde vragen.

U kunt uw vragen ook stellen via het contactformulier op onze website; we nemen dan zelf contact met u op. 

Wat hebben we van u nodig?
Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen wij van u de volgende zaken bij de hand te hebben of in uw correspondentie te vermelden:

  • uw klantnummer;
  • de datum waarop u uw klacht verstuurd heeft;
  • een heldere beschrijving van uw klacht; 
  • eventueel voorgaande correspondentie;
  • eventueel kopieën van documenten die uw klacht verduidelijken.

Klachtenprocedure
Wij proberen altijd uw klacht meteen op te lossen. Maar soms is dat niet mogelijk. In dat geval krijgt u van ons, binnen 5 werkdagen, een schriftelijke bevestiging van uw klacht. Binnen 15 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Wij streven er naar deze reactie zo snel mogelijk te geven, maar soms zijn wij afhankelijk van andere partijen (bijvoorbeeld uw netbeheerder) om uw vraag te kunnen beantwoorden. 

Geschillen
Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u het geschil aanhangig maken bij de Geschillencommissie Energie. De geschillencommissie is een externe en onafhankelijke instantie die een bindende uitspraak voor beide partijen zal doen betreffende de klacht. Voor meer informatie kunt u de website www.degeschillencommissie.nl raadplegen. Onze partner Qwint is bij deze Geschillencommissie aangesloten. Dit is een voorwaarde om uw klacht in behandeling te nemen. 

 

Offerte aanvragen0

Forstrom levert stroom en gas aan kleinverbruikers met een slimme meter. Forstrom is verkooppartner van Qwint B.V. te Hengelo

© 2017 Forstrom